Troll Eid...




Kommentarer

  1. Kjekt å se deg tilbake i bloggehumør!!
    Likte best første og siste bildet - flott lys og toner i det siste. Det første kunne kanskje blitt enda bedre hvis du hadde skarpet enda litt - selektivt - for å få den den til å poppe ordentlig

    SvarSlett
  2. Det må jeg si, Kjell-Ø... Nå overrasker du meg - i positiv retning. Siste bildet er ... kjempefint på min ukalibrerte og skarpe Mac-skjerm. ;-) Noe ved det som virkelig faller i smak her hos meg. Fargene og komposisjonen, tror jeg. Trolsk, ja. Definitivt!

    Nummer to er også på sett og vis fint, men jeg syns kanskje det virker litt ... strengt... ?

    De dimme grønnblå fargene i det nest siste er såpass like fargene i det nederste ... at ... Vel de er kjempefine. Gamle meieriet tar seg nok best ut i skodde, hehe.

    SvarSlett
  3. Fine greier det her. Veldig forskjellige fra Tommy sine bilder fra omtrent samme tid og sted.

    - Eller fine greier er kanskje ikke ordet. Du reindyrker det tunge, triste og dystre. Og det gjør du effektivt.

    Det tredje er min favoritt, men det er noe ved alle fire. Godt jobba.

    Jeg får forresten lyst til å utfordre deg litt på komposisjon. Du sentrerer prakisk talt alle bilder. Ikke noe galt med sentrering, det veit du at jeg meiner, men kanskje litt variasjon ville gjort seg?

    Det siste f.eks, ville kanskje gjort seg med mer negativ flate? Altså, i dette tilfellet, mere luft til høyre. Det ville kanskje forsterka følelsen av tommehet. Bare en tanke, om et tilfeldig valgt bilde :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg